lördag 18 juni 2011

Flash & Bellyfloppin'

Ändrade planer kan också leda till trevligheter.

Min plan var att besöka Kennys Crack för lite hårt topprepande,
men min tilltänka partner sussade gott vid sagd avresetid.
Tur att Johan å Johan (H & R) just då packade in det sista i bilen för en tripp till Skallaberg. Plan B gav sig självt, så att säga.

De muntra herrarna föreslog av nån bisarr anledning att en bra uppvärmning vore de där sportlederna under fikahyllan, de är ju bara i 6c-registret..

Vi slet en stund där,
på Estranged, 6c, och Björnbusarna, 6b+ (vafan ska vi alltid upp på den skitleden för? Men kul var det). Jag satte för första gången kruxet, men halkade av på uttoppningen, Johan R ledde den sen,
och även Johan H, som synes HÄR:



Därefter hade klockan slagit FA-dags, och Johan R's fina projekt Abra Makabra stod i fokus.
För att nå den, får man antingen fira av till Baron Bosses Botgöring's ankare, alternativt klättra den.

Johan valde det senare, vilket jag tackar för, då även den leden fastnade på filmen som kommer HÄR:



Därefter började det bli dags för mig att susa hem,
men jag tänkte "susa" uppför Asterix och Obelix i Alperna, 6-, först,
har ju psykat upp mig för den bra länge nu.
Peppen för dagen var som tur var optimal, tack Johanarna, för att efter att ha försökt skaka av mig geggan från det blöta instegsgreppet, var jag när att susa av både en å två gånger.
Men si det gick trots allt, och blev en fin flash.

Det hela lär ha fastnat på film, och kommer väl upp till ytan till slut, som all annan skit.

...EDIT:

Och här kom rullen, smakfullt namngiven En liten film om Rädsla. I bästa Killing-anda:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar